.. ale tak naprawdę słuchać?
Bez przerywania, bez dokańczania zdań, bez ocen i bez tej palącej myśli – ale to on, ona powinni mnie tez wysłuchać.
To wcale nie jest łatwe…
Często dochodzą do nas nasze własne emocje, nasze niezaspokojone potrzeby i to wszystko, co wydarzyło się między nami w ostatnich tygodniach, miesiącach, latach.
I to stoi na przeszkodzie, by się naprawdę usłyszeć.
A tymczasem wzajemne słuchanie jest początkiem większej bliskości i głębszej, bardziej prawdziwej relacji. I dlatego chcę Cię zaprosić na webinar, na którym powiem Ci co możesz zrobić, by dotrzeć w słuchaniu do tego, co najwazniejsze.
Tu Krzysztof Głowacki. Jestem psychologiem i teologiem z wykształcenia. Zawodowo zajmuję się właśnie uczeniem tego w jaki sposób słuchać lepiej ludzi, którzy są dla nas ważni – nie tylko naszych bliskich, ale też pracowników, czy klientów. Wierzę, że to jest pierwszy krok do lepszej komunukacji i lepszych relacji.